panorama3

panorama3

sobota 28. januára 2017

Pléd

dokončený, dočkal sa ešte zimy :-)
...
Krásny večer prajem
Vzor na háčkovanie som použila tento 
...

...
...
Do rodiny čakáme ďalší milý prírastok  :-) 
Dečku som háčkovala o rozmere 95x85 značku vlny neviem ale spotreba bola 35 dkg.
...
...
...
...
...maličkosti ale veľmi potrebné, furt sa mi ten kábel zamotával...už nebude :-)
...
Snehu je už toľko veľa že strechy treba odľahčovať, syn zhadzuje a manžel odváža za cestu...
...
Z balkóna som zachytila západ slnka...
...
...
Všetkých Vás pozdravujem a prajem krásnu nedeľu.

18 komentárov:

  1. Pléd je naozaj krásny, z akej priadze si ho háčkovala? Ďakujem. Maja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majka ďakujem za návštevu, priadzu som použila Alize angora gold simli. Minula som 200g.

      Odstrániť
  2. Ty jo, tolik nových krásných kousků. Pléd je krásně barevný a měkkounký, ten se bude nosit. Moc gratuluji k novému přírustku, to je vždy radost. Krásné dny, Kája.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maruško, zase jen zírám v tichém obdivu. Krásný šátek i deka pro miminko. A praktické maličkosti jsou potřeba. Přeji hezké dny. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne háčkovanie, viac sa mi páči to bábätkovské, je to radosť v rodine!
    Lima nám tent rok dožičila až-až, potrénujú tí naši chlapi :-)
    Západ slniečka je romantický!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danielka nielen chlapi ale aj my s dcérkou musíme pomáhať, toho snehu je už toľko že keby sme ho nechali tak a nevyvozili aspoň polovicu k rieke tak nas to utopí pri roztápani sa...No toľko ho už dávno nebolo, naozaj. Ďakujem krásne za návštevu :-)

      Odstrániť
  5. Krasny pled, velmi pekna praca. Mozem poziadat o radu,kde sa da najst ten vzor ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ajka odkaz na vzor plédu som pridala viď hore...tento. Ďakujem za návštevu.

      Odstrániť
  6. Mary, nádherné háčkování, jemné teplé a miminkovská dečka taky krásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mery, pléd i deka jsou opravdu moc hezké, parádní práce!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne vecičky.Keď už máš puzdro na hačkovky ,treba ich prevetrať.Vyrobili za účasti tvojich šikovných rúk krásne dielka.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Maruško krásné tvoření nejen to háčkovací, ale i to natírací. Hezký víkend Iva

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...